top of page

🤹♂️Кольори, рахунок і дрібна моторика – місія здійсненна! 🎨

  • shodinki
  • 2 февр.
  • 1 мин. чтения


🔢Опанування академічних навичок для дитини з аутизмом – це не лише про читання, рахунок чи письмо, а й про розвиток уваги, пам’яті та логічного мислення, які допомагають краще розуміти світ. 📚✨ Ці навички дають дитині більше можливостей для самостійності, соціалізації та подальшого навчання, навіть якщо її шлях буде відрізнятися від інших. Кожен здобутий крок – це внесок у майбутнє, де дитина зможе реалізувати свій потенціал і мати більше вибору в житті! 💙Ми знаємо, що групувати за кольорами, рахувати та порівнювати – це не просто навички, а справжнє тренування для маленьких геніїв (і їхніх батьків теж 😅).🎨 Групування за кольорами – коли червона кулька вперто хоче дружити із синею, але ми м'яко пояснюємо, що «червоні до червоних» – це круто!🔢 Рахунок – бо скільки ж іграшок у коробці? Правильно, завжди на одну більше, ніж хочеться складати назад!⚖ Порівняння – «У тата більше цукерок, ніж у мене!» – перша математична теорема малюка.Розвиваємо дрібну моторику так, щоб це було весело і корисно! Бо шлях до великих успіхів починається з маленьких пальчиків 💙📍 Приходьте до «Школа-сходинки», ми все покажемо й навчимо – і дітей, і вас 😉!#Школа_сходинки #розвитокдитини #дрібнамоторика #школа_сходинки_поради_батькам #аутизм #аутизмнеприговор #аутизмневирок #аутизмпобедим #аутизмкоррекция #корекційнізаняття #корекційнийпедагог

 
 
 

Недавние посты

Смотреть все
📚 Інклюзія: можливість чи тиск?

Джим Сінклер — піонер руху за права аутистів — говорить надважливу річ: 🔹 Інклюзія має бути доступною для всіх, хто її обирає. Але не...

 
 
 

Comments


bottom of page