top of page
Поиск

 Розвиток дрібної моторики у дітей з РАС – ключ до самостійності!

shodinki


Часто батьки задаються питанням - що такого роблять педагоги та психологи в Школі-сходинки і чому саме таким навичкам навчають?

Дрібна моторика – це не лише про вправні пальчики, а й про мовлення, увагу, координацію рухів і розвиток самостійності дитини.

Для дітей з розладами спектра аутизму (РАС) робота над цими навичками допомагає легше взаємодіяти зі світом та адаптуватися до щоденних завдань.

 З чого починаємо? Пінцетний захват

Перші вправи – це основа для подальшого розвитку письма та самостійних навичок. Наприклад, ми зробили сонечко з вати, розвели фарбу, а потім піпеткою набирали її та розфарбовували. У цьому завданні працює не лише моторика, а й координація, творчість та довільна поведінка!

 Як тренуємо пальчики?

Розвиток сили та координації дрібних м’язів рук відбувається через цікаві ігри:

 Малювання пальчиками та пензлями.

 Вирізання ножицями, рваний аплікації.

 Ліплення з пластиліну, гри з кінетичним піском.

 Набираємо воду піпеткою, перекладаємо дрібні предмети щипцями, нанизуємо намистини.

 Наступний рівень – графомоторика

Щоб підготувати руку до письма, використовуємо:

 Малювання по піску, манці, спеціальних дошках.

 Обведення фігур, штрихування, з’єднання точок.

 Тактильні доріжки, лабіринти, спеціальні тренажери для письма.

 Регулярні вправи допомагають дитині впевнено тримати олівець, писати, малювати, а також розвивати самостійність у повсякденному житті.

 Діліться своїм досвідом у коментарях! Які вправи найкраще працюють для вашої дитини? Чи помічаєте ви зміни після занять? Давайте разом підтримувати розвиток наших дітей!

 
 
 

Недавние посты

Смотреть все

Comments


bottom of page